Rózsaszín szemüvegben vágunk bele az idei nyárba
Megjelent a HG Media Csoport havi 15.000 példányban megjelenő VinCE Magazinjának júniusi lapszáma. Középpontjában a rozé borok állnak. A világ rozékészletének 8%-át Provence adja, a régión belül Bandol kifinomult, elegáns stílusáról ismert – a témáról a francia borok koronázatlan magyar szakértője, Márkus György értekezik lapunk hasábjain. Emellett annak is utána járunk, miért állnak jól a rózsaszín boroknak a buborékok.
A rozévonatra jó pár éve próbálunk mi is felkapaszkodni, a magazin tesztjén igazán jól szereplő borok pedig azt mutatják, hogy a termelők kezdenek elrugaszkodni a tutti-fruttis ízvilágtól. A legjobb tételek közül most egy 4 csillagos Lajver bor került a címlapunkra.

A főváros egyik legkedvesebb borozós ünnepe kicsit megkésve, de ismét megnyitja kapuit a publikum előtt: július 2-4. között megtelik a Városliget borászokkal, ínyencfalatokat felmutató gasztrós kiállítókkal, rengeteg rózsaszínű itallal és egy kis varázslattal. A SPAR Magyarország Kft.-vel és a Borkultúra Kft.-vel közös együttműködésben készített mellékletünkben részletesen is bemutatjuk mindazt, ami miatt a Rosalia – Rosé és Pezsgő Liget idén is kihagyhatatlan esemény.

Éves együttműködés keretében az OMV töltőállomásokon kapható hónap boráról és a borászat mindennapjairól készítettünk interjút Dunai Bernadettel a Dubicz Pincészettől, míg kávéfronton egy fiatal baristával, Hajdú Péterrel beszélgettünk a fair trade termékek fontosságáról.

Különleges partneri együttműködésből született az Ezerévnyi jelenlét cikkünk: a Pannonhalmi Főapátság legújabb és legrégebbi egységeit jártuk körbe Utazás rovatunkban, ezzel támogatva a helyi turizmust.

A Dobosi család meghívására ellátogattunk a vadonatúj Dobosi Birtokközpontba Szentantalfára, Bárdos Elvirával pedig a Mátrában beszélgettünk arról, hogyan lehet nőként átvenni az irányítást egy borászatban úgy, hogy a férj odafentről büszkén tekinthessen le az elért eredményekre.