![phil-desforges-B8-4oXtXUqM-unsplash](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/06/xphil-desforges-B8-4oXtXUqM-unsplash-1500x630.jpg.pagespeed.ic.md2KV4eDkR.jpg)
Egy meglepő megoldás: hogyan szerezzünk új vevőket és piacokat?
Mintegy 100 millió dollárt fizetett az egyébként megosztott üdülési jogokat (“time-sharing”) értékesítő, floridai székhelyű Wyndham Destinations vállalat a szintén amerikai, mintegy 120 milliós olvasóközönséggel rendelkező Meredith Corporationnak a Travel + Leisure magazin portfóliójáért egy „adásvételi és visszavásárlási” ügylet keretében – írja a Flashes and Flames média szakportál. A tartalom a 30 éves futamidejű tranzakció alatt végig független marad, a nyomtatott havi folyóirat, amelynek nemzetközi olvasótábora 35 milliós, zavartalanul folytatódik.
A Wyndham pedig jogot szerzett az 1937 óta a piacon lévő lap patinás nevének használatára, amit az üzletének bővítésére tervez felhasználni. Rengeteg cég küszködik ma azzal, hogy új vevőket szerezzen és a tevékenységét bővítve új piacokon vesse meg a lábát. Egy patinás, már régóta a piacon lévő magazin meglévő, elkötelezett olvasóközönsége ebben óriási segítség lehet. A megállapodás után ugyanis a Wyndham megváltoztatja saját nevét Travel + Leisure-re, és annak bázisán igyekszik szélesíteni saját szolgáltatási palettáját. Ez a fajta együttműködése nem teljesen új: számos márka használ magazint arra, hogy megbízható média segítségével új közönséget érjen el. Az Away bőröndmárka 2017-ben indította el saját nyomtatott és digitális utazási magazinját, a lakáskiadással foglalkozó Airbnb három éven át működött együtt a Hearst Corp-val egy szponzorált kiadványban.
Magyarországon a HG Media Grouppal együttműködve többek közt a MOL, az Audi, a Volkswagen, a Seiko és a Wiking Yacht Club is használ saját magazinokat az ügyfélszerzésre- és megtartásra. A Wyndham – Meredith üzlet várhatóan felértékeli majd az erős tartalommal és márkanévvel rendelkező magazinokat és kiadóikat – jósolja az utazási ágazatra specializálódott Skift hírügynökség is. Ha szeretné megtudni, milyen lehetőségi adódnak az üzlet bővítésére a márkamagazinok magas elkötelezettségű olvasóközönségével, hívja Kolozsi Gábort és 5 percben elmondjuk Önnek.
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/02/x01_B1_B2_B3_B4_trial_page-0001-495x400.jpg.pagespeed.ic.X0B6N1X0um.jpg)
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/02/xci,PCC,P81mlap-1-495x400.jpg.pagespeed.ic.uWUuvdoNzU.jpg)
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/01/xTiktok-APK-for-Android-www.qbulletin.com-1-495x400.jpg.pagespeed.ic.1xd7KpEFgf.jpg)
Élőzés, mikrovideók, vertikális videók – ezek a trendek határozzák meg 2022-ben a közösségi médiát
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/01/xHaszon_2021_12-495x400.jpg.pagespeed.ic.Sew4zmLd2N.jpg)
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/12/xvinceuj-495x400.jpg.pagespeed.ic.uX9a4Lq_EO.jpg)
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/12/xB1-cover_2021_04_RS-1-495x400.jpg.pagespeed.ic.y7b5lA1kzk.jpg)
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/12/xbazilika-495x400.webp.pagespeed.ic.CCQoKkSYlb.webp)
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/11/xOSZI_ESKUVO_KIALLITAS_226-495x400.jpeg.pagespeed.ic.QO8FDLUxw2.jpg)
Felsőfokú végzettségű nők konkrét szolgáltatókat kerestek az Őszi Esküvő Kiállításon
![](https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/11/xvince1-495x400.jpg.pagespeed.ic.jXrGOyjVzd.jpg)