
Egy meglepő megoldás: hogyan szerezzünk új vevőket és piacokat?
Mintegy 100 millió dollárt fizetett az egyébként megosztott üdülési jogokat (“time-sharing”) értékesítő, floridai székhelyű Wyndham Destinations vállalat a szintén amerikai, mintegy 120 milliós olvasóközönséggel rendelkező Meredith Corporationnak a Travel + Leisure magazin portfóliójáért egy „adásvételi és visszavásárlási” ügylet keretében – írja a Flashes and Flames média szakportál. A tartalom a 30 éves futamidejű tranzakció alatt végig független marad, a nyomtatott havi folyóirat, amelynek nemzetközi olvasótábora 35 milliós, zavartalanul folytatódik.
A Wyndham pedig jogot szerzett az 1937 óta a piacon lévő lap patinás nevének használatára, amit az üzletének bővítésére tervez felhasználni. Rengeteg cég küszködik ma azzal, hogy új vevőket szerezzen és a tevékenységét bővítve új piacokon vesse meg a lábát. Egy patinás, már régóta a piacon lévő magazin meglévő, elkötelezett olvasóközönsége ebben óriási segítség lehet. A megállapodás után ugyanis a Wyndham megváltoztatja saját nevét Travel + Leisure-re, és annak bázisán igyekszik szélesíteni saját szolgáltatási palettáját. Ez a fajta együttműködése nem teljesen új: számos márka használ magazint arra, hogy megbízható média segítségével új közönséget érjen el. Az Away bőröndmárka 2017-ben indította el saját nyomtatott és digitális utazási magazinját, a lakáskiadással foglalkozó Airbnb három éven át működött együtt a Hearst Corp-val egy szponzorált kiadványban.
Magyarországon a HG Media Grouppal együttműködve többek közt a MOL, az Audi, a Volkswagen, a Seiko és a Wiking Yacht Club is használ saját magazinokat az ügyfélszerzésre- és megtartásra. A Wyndham – Meredith üzlet várhatóan felértékeli majd az erős tartalommal és márkanévvel rendelkező magazinokat és kiadóikat – jósolja az utazási ágazatra specializálódott Skift hírügynökség is. Ha szeretné megtudni, milyen lehetőségi adódnak az üzlet bővítésére a márkamagazinok magas elkötelezettségű olvasóközönségével, hívja Kolozsi Gábort és 5 percben elmondjuk Önnek.
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/02/01_B1_B2_B3_B4_trial_page-0001.jpg
1754
1211
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2022-02-19 08:14:042024-05-16 07:12:44Az infláció réme. Megjelent a februári Haszon magazin
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/02/címlap-1-scaled.jpg
2560
1783
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2022-02-07 08:57:202024-05-16 07:12:44Cabernet franc a VINCE Magazin februári fókuszában
Élőzés, mikrovideók, vertikális videók – ezek a trendek határozzák meg 2022-ben a közösségi médiát
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2022/01/Haszon_2021_12.jpg
842
581
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2022-01-07 10:19:122024-05-16 07:12:44Íme, a Haszon magazin 2022 januári száma!
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/12/vinceuj-scaled.jpg
2560
1945
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2021-12-16 09:20:132024-05-16 07:12:44Megjelent a Vince bormagazin december-januári száma!
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/12/B1-cover_2021_04_RS-1.jpg
2000
1509
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2021-12-14 09:27:452024-05-16 07:12:44Rudolf Péterrel a címlapon megjelent a Hamu és Gyémánt 2021/2022 téli száma!
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/12/bazilika.webp
902
1604
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2021-12-11 17:35:532024-05-16 07:12:44Idén is Európa legjobb karácsonyi vásárának választották az Advent Bazilikát!
Felsőfokú végzettségű nők konkrét szolgáltatókat kerestek az Őszi Esküvő Kiállításon
https://hgmedia.hu/wp-content/uploads/2021/11/vince1-scaled.jpg
2560
1801
Györkös Dóra
/wp-content/uploads/2021/06/10_hgmedia_red_logo-e1622633546137.png
Györkös Dóra2021-11-22 09:21:482024-05-16 07:12:44Édes borokkal kényeztet a novemberi Vince magazin!